هفته نهم لیگ برتر| پرسپولیس با شکست شمس آذر صدرنشین شد

پرسپولیس با شکست شمس آذر به صدر جدول رده بندی لیگ برتر صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری آنا تیم های پرسپولیس و شمس آذر قزوین در چارچوب هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۱۵ در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف هم رفتند و در انتها پرسپولیس ۲ بر صفر برنده شد. 

داور: موعود بنیادی فر

اخطار: سعید مهری سروش رفیعی و مسعود ریگی (پرسپولیس) ؛ محمدجواد آزاده (شمس آذر)

گل: علی علیپور (۱۱) و وحید امیری (۱+۹۰)

ترکیب پرسپولیس: امیررضا رفیعی گئورگی گولسیانی مرتضی پورعلی گنجی میلاد محمدی سهیل صحرایی میلاد سرلک (۷+۹۰- یعقوب براجعه) سعید مهری (۵۸- امید عالیشاه) سروش رفیعی (۷۷- مسعود ریگی) وحید امیری فرشاد احمدزاده (۷+۹۰- سمیر حبوباتی) علی علیپور (۷۷- لوکاس ژوائو).

ترکیب شمس آذر: محمدامین رضایی امیرحسین صدقی مهدی محمدی امیرمحمد نسایی (۸۱- نوید کومار) مجتبی فخریان (۸۹- خشایار زبرجد) علی وزیری پناه (۵۷- میلاد سورگی) صادق آلبوصبیح هومن ربیع زاده میلاد فخرالدینی محمدجواد آزاده و علی آزادمنش.

پرسپولیس بازی را هجومی اغاز کرد و در مقابل شمس آذر هم به دنبال خلق موقعیت بود اما فرار سهیل صحرایی و پاس خوبی که برای علی علیپور ساخت گل اول سرخپوشان را در دقیقه ۱۱ رقم زد. در ادامه شمس آذر تلاش کرد تا بازی را به تساوی بکشاند اما توپی از خط دروازه ها عبور نکرد. شمس آذر نیمه دوم را هجومی تر آغاز کرد و فرصت های بیشتری داشت ولی پرسپولیس هم مترصد خلق ضد حمله بود. در نهایت گل دوم پرسپولیس هم روی ضد حمله به ثمر رسید و وحید امیری در وقت های اضافه برتری تیمش را قطعی کرد. 

پرسپولیس با این برتری ۱۷ امتیازی شد و به صدر جدول صعود کرد شمس آذر هم با همان ۷ امتیاز در رده سیزدهم باقی ماند.

 

دکمه بازگشت به بالا