عمومیکسب و کار برتر ایرانی

نمک حمام انار برای رفع خستگی و اضطراب

همانطور که میدانید استفاده از نمک بدن، جنبه های بسیار متفاوتی از رفع گرفتگی عضلات، تا لطافت و زیبایی پوست و حتی از بین بردن عفونت های قارچی دارد که برای حل هر مشکل باید به گونه ای متفاوت از آن استفاده کرد. بسیاری از افراد به دلیل نداشتن وان در منزل خود، خود را از خواص بی نظیر نمک بدن محروم می کنند؛ در این مقاله سعی داریم این مشکل را برای همیشه حل کنیم.

استفاده ازنمک بدن برای رفع زبری پا

برای رفع خشکی و زبری پا ابتدا 1 فنجان از نمک بدن را داخل 2 لیتر آب گرم حل کنید و پاهای خود را 30 دقیقه درداخل آب قرار دهید. در مرحله ی بعدی به کمک سنگ پا و یا رنده ی پا، پاهای خود را به خوبی لایه برداری کنید( برای اثر بخشی و لایه برداری بیشتر می توانید از نمک بدن نیز همراه کوکتل پدیکور استفاده کنید). سپس پاهای خود را آبکشی کرده و در انتها به کمک کرم های ابرسان قوی و یا روغن های طبیعی پاهای خود را مرطوب کنید. برای اثر بخشی بهتر میتوانید بعد از مرطوب کردن پاها 8 ساعت از جوراب استفاده کنید. این عمل را هر هفته تکرار کنید.

استفاده از نمک بدن برای رفع گرفتگی عضلات و رفع خستگی

در این روش شما ابتدا در لگن آب حدودا 2 لیتر آب گرم ریخته و سپس از یک فنجان کوچک به عنوان پیمانه استفاده کنید. به اعضای هر 2 لیتر آب نصف فنجان نمک را در داخل لگن ریخته و به خوبی در آن حل کنید، سپس پاهای خود را داخل آب قرار داده و 30 دقیقه صبر کنید. بعد از 30 دقیقه پاهای خود را از آب خارج کرده و با حوله خشک کنید. می تونید در انتها برای اثر بخشی بیشتر نمک بدن از روغن زیتون برای ماساژ پاهای خود استفاده کنید و بعد از آن پاهای خود را گرم نگه دارید. این کار را میتوانید هر روز تکرار کنید.

استفاده از نمک بدن برای رفع قارچ پا

برای رفع قارچ بین انگشتان پا و یا بوی بد پا کافیست دو لیتر از آب گرم را داخل یک لگن ریخته و سپس نصف فنجان از نمک بدن را در داخل آب به خوبی حل کنید، در مرحله ی بعدی لازم است پاهای خود را در آب قرار دهید و سپس نصف لیوان دیگر نمک بدن به آب اضافه کنید و پاهای خود و بخصوص لای انگشتان پای خود را همراه با نمک های حل نشده به خوبی ماساژ دهید. این کار را تا حل شدن نمک ها ادامه دهید. بعد از انجام این کار لازم است که پاهای خود را حدود 15 دقیقه در آب استراحت دهید و درانتها پاهای خود را آبکشی کرده و خشک کنید. این کار را می توانید یک روز درمیان ادامه دهید.

استفاده از نمک بدن برای رفع بوی بد بدن

برای رفع بوی بد بدن ابتدا لازم است که پوست بدن خود را به وسیله ی شوینده ی مناسب پوست خود به صورت کامل بشویید و سپس 2 فنجان از نمک بدن را داخل 4 لیتر آب ریخته بصورت کامل در آب حل کنید و سپس روی تمام بدن خود ریخته و در انتهای حمام خود با این آب آبکشی انجام دهید و در انتها بدن خود را با یک پارچه ی نخی خشک کنید. این عمل را می توانید در هر بار استحمام انجام دهید.

استفاده از نمک بدن برای لایه برداری پوست

از قدیم الایام نمک بدن همواره به عنوان یک لایه بردار طبیعی مورد استفاده گرفته و دربین لایه بردار های طبیعی در جایگاهنمک حمام با رایحه نعنا – ۸۰۰ گرمی – هامانا

نمک حمام مجموعه ای از مواد حلال در آب است که از طریق آب و استحمام وارد بدن می شود. از نمک حمام برای شادابی بیشتر پوست و افزایش انرژی بدن استفاده می‌شود. نمک حمام در واقع ترکیبی از نمک دریایی و تعدادی از روغن های گیاهی و طبیعی است که سرشار از مواد معدنی و املاح مفید برای بدن می‌باشد.

استفاده از نمک های بدن باعث تحریک گردش خون، آبرسانی به پوست، افزایش رطوبت و بازسازی سلولی می‌شود. علاوه بر این، آنها همچنین برای سم زدایی و بهبود پوست مفید هستند. استحمام با آب نمک باعث کاهش التهاب ماهیچه ها و مفاصل، شل شدن ماهیچه ها و تسکین درد می‌شود.

ویژگی نمک بدن نعنایی

نمک حمام هامانا با ترکیبات کاملا ارگانیک و طبیعی رایحه شاداب نعنا، پیشنهادی فوق‌العاده برای بازیابی آرامش از دست رفته و تسکین مشکلات جسمی است. این محصول ایرانی و باکیفیت، مزایای خارق‌العاده‌ای برای ما فراهم می‌کند:

  • لایه‌های عمقی پوستتان را آبرسانی می‌کند.
  • نرمی و لطافت باور نکردنی به بدن ما هدیه می‌دهد.
  • املاح و مواد معدنی مورد نیاز بدن را فراهم می‌نماید.
  • نعنا به کار رفته در این محصول، رایحه‌ای آرامش بخش برای ما به ارمغان می‌آورد.

نمک حمام برای چه کسانی مناسب است؟

حمام های درمانی با استفاده از نمک برای همگان توصیه می‌شود.

خواص و کاربرد نمک بدن هامانا

نمک حمام آرامش بخش و ارگانیک هامانا یک محصول ارگانیک با کیفیت عالی است که به ما کمک می‌کند خستگی یک روز پرکار و پر مَشغله را از تن بیرون کنیم‌. این نمک های حمام با ترکیبی از مواد طبیعی از جمله نمک اپسوم، رایحه و عصاره نعنا ساخته شده است که با هم کار می‌کنند تا ماهیچه های خسته را تسکین دهند و ذهن را آرام کنند.

احیای سطح مناسبی از منیزیم

منیزیم به راحتی از طریق پوست جذب می‌شود. از این طریق به ماهیچه ها و جریان خون نفوذ می‌کند. استفاده از نمک در حمام یک راه ایده آل برای افزایش سطح و ارتقاء آرامش است.

رفع گرفتگی های عضلانی

استفاده از نمک حمام باعث کاهش التهاب و تسکین درد عضلانی می‌شود. مهمتر از همه می‌تواند تأثیر گرفتگی های عضلانی دردناک را به حداقل برساند.

نمک حمام با رایحه نعنا برای سم زدایی

آیا می‌دانید این نمک های حمام به سم زدایی پوست نیز کمک می‌کند؟ آب گرم منافذ پوست را باز می‌کند و اجازه می‌دهد مواد معدنی نمک به عمق پوست جذب شوند و پاکسازی کامل را تضمین می‌کند. این نمک ها به بیرون کشیدن سموم و باکتری های مضر جذب شده توسط پوست در طول روز کمک می‌کند و پوست ما سالم و شفاف به نظر می‌رسد.

رهایی از یبوست

منیزیم دارویی است که به رفع یبوست کمک می‌کند. اکثر مواد معدنی موجود در نمک توسط بدن ما جذب شده و به جریان خون می‌رسد.

سلامت پاها

اگر دسترسی به استحمام کامل ندارید، هیچ چیز مانند خیساندن پا در آب نمک یا استفاده از در پایان یک روز طولانی نیست. گذاشتن پاها در آب نمک به از بین بردن ترک های پاشنه پا، درمان قارچ ناخن پا و تسکین هرگونه درد ناشی از نقرس کمک می‌کند. گذشته از این فواید، خیساندن پاها در آب نمک نیز راهی آسان برای آرامش است.

سلامت قلب

منیزیم و دیگر مواد معدنی در نمک حمام از دیرباز برای بهبود سلامت قلب، جلوگیری از بیماری های قلبی و سکته شناخته شده است. این کار را با بهبود گردش خون و حفظ کشش عروق انجام می‌دهد. منیزیم موجود در نمک های معدنی همچنین به حفظ ضربان قلب ثابت و فشار خون طبیعی کمک می‌کند. شواهد زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد مصرف زیاد منیزیم به طور مداوم با سطوح پایین بیماری های قلبی عروقی ارتباط دارد.

نمک حمام با رایحه نعنا یک لایه بردار ارزان

با مالیدن نمک حمام بر سطح پوست لایه های مرده پوست را از بین می‌برد. نمک حمام یک لایه بردار طبیعی می‌باشد، که هم برای صورت و هم برای بدن استفاده می‌گردد.

مفید برای پوست

حمام آب نمک به شکل طبیعی دارای مواد معدنی و مواد مغذی زیادی است که به جوانسازی پوست کمک می‌کند. مواد معدنی مانند منیزیم، کلسیم، برومید، سدیم و پتاسیم جذب منافذ پوست می‌شوند و سطح پوست را تمیز کرده و آن را سالم و درخشان می‌کنند.

 

دکمه بازگشت به بالا