عمومی

مشخصات فنی داکت اسپلیت گرین سایت تاسیسات دات کام + نحوه استفاده از دفترچه راهنمای آن

دفترچه راهنمای داکت اسپلیت گرین

داکت اسپلیت گرین با استفاده از فیلترهای چند لایه به رنگ گرین تقسیم می‌شود از ورود هر نوع آلودگی و مواد ریز مانند گرد و غبار به داخل اتاق جلوگیری می‌کند و در نتیجه تنفس هوای داخل اتاق را بهبود می‌بخشد. با نصب سیم پیچ آب گرم، این سیستم توانایی انجام عملکردهای گرمایشی را دارد و بنابراین علاوه بر تولید سرما، در روزهای سرد سال نیز هوای گرم و مطبوعی را تأمین می‌کند.

داکت اسپلیت گرین با داشتن کتابچه راهنمای، به کاربر این امکان را می‌دهد تا اطلاعات کاملی در مورد اجزا و قطعات، نحوه نصب و نگهداری آن و همچنین دستورالعمل‌های کامل برای عیب یابی دستگاه داشته باشد. شرکت گرین فعالیت گسترده‌ای در زمینه طراحی و ساخت سیستم‌های تهویه مطبوع از جمله داکت اسپلیت دارد و محصولاتی را با بالاترین سطح کیفیت مطابق با استانداردهای جهانی تولید و ارائه می‌دهد. استفاده از آخرین دانش روز دنیا، این دستگاه را از نظر کارایی بسیار مطلوب کرده است.

داکت اسپلیت گرین می‌تواند در کاربردهای مختلفی مانند ساختمانهای مسکونی، اداری یا تجاری برای ایجاد هوای مطلوب در محیط مورد استفاده قرار گیرد. این سری از سیستم‌های تهویه مطبوع به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بالاترین بازده را با کمترین مصرف انرژی دارند و در کمترین زمان ممکن سیستم تهویه هوا را به اتاق منتقل می‌کنند و دمای اتاق را به درجه مورد نظر کاربر می‌رسانند.

همچنین به دلیل تنوع در ظرفیت‌های تولید و موجود در بازار و سایت تاسیسات دات کام، از این مدل داکت اسپلیت می‌توان در اندازه‌های مختلف استفاده کرد. به دلیل اندازه و ابعاد کوچک، می‌توان آنها را بر روی انواع سقف‌های کاذب و بدون هیچ نوع محدودیتی اعمال کرد.

داکت اسپلیت گرین با توجه به جدیدترین فناوری روز دنیا در دو مدل اینورتر و معمولی با ظرفیت هوادهی 18000 تا 60،000 BTU تولید و عرضه می‌شود. این مدل داکت اسپلیت دارای یک کمپرسور چرخشی برای مناطق معتدل و مرطوب است و نوع گاز مبرد استفاده شده در R410 سازگار با محیط زیست است.

اسپلیت کانالی 3 تن گرین

داکت اسپلیت کم مصرف گرین با بهره مندی از کمپرسور دوار مجهز به کیت اینورتر (تعویض دور موتور) و همچنین دارای گاز مبرد R410a با کلاس انرژی A است. تقسیمات کانال گرین دارای کمپرسورهای نوع T1 بوده و مناسب برای استفاده از آن در آب و هوای معتدل (مانند تهران و دیگر شهرهایی که حداکثر دمای تابستان آنها حدود 40 درجه است).

داکت اسپلیت گرین ظرفیت 36000 تک فاز را دارد و برای استفاده در فضاهای مسکونی با حداکثر مساحت 120 متر مربع، استفاده در فضاهای اداری با حداکثر مساحت 65 متر مربع و استفاده در فضاهای فروشگاهی با حداکثر مساحت مناسب است. 50 متر مربع (تمام مناطق توصیه شده برای ارتفاع استاندارد سقف 2.8 متر و شرایط ساخت معمولی).

بدیهی است که وجود عناصری مانند پنجره‌ها و چترهای بزرگ، وجود دستگاه‌هایی که عملکرد آنها گرما ایجاد می‌کند، تعداد افراد حاضر در اتاق بیش از 4 نفر و غیره، ابعاد پیشنهادی را تغییر می‌دهد). همه مدل‌های داکت اسپلیت گرین و اسپلیت گرین دارای 5 سال ضمانت کمپرسور و 18 ماه ضمانت قطعات به همراه 5 متر لوله رایگان هستند.

 

مراجع استفاده شده:

https://www.austinsgreenair.com/

https://store.jdpipes.co.uk/96-5mm-green-split-duct-3m/

دکمه بازگشت به بالا