بین الملل

مرور اتفاقات آخرین تقابل پیکان و استقلال|ممانعت از حضور پیشکسوت استقلال به جایگاه در حضور دو مربی خارجی لیگ/عنایتی اخراج شد و به زمین برگشت! +تصاویر

مرور اتفاقات آخرین تقابل پیکان و استقلال|ممانعت از حضور پیشکسوت استقلال به جایگاه در حضور دو مربی خارجی لیگ عنایتی اخراج شد و به زمین برگشت! +تصاویر

داور آخرین بازی استقلال و پیکان، رضا عنایتی را اخراج کرد و بعد از دقایقی کارت قرمز خود را پس گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های پیکان و استقلال در چارچوب هفته پایانی بیست و سومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران ساعت ۱۹ فردا در ورزشگاه خالی از تماشاگر پاس قوامین به مصاف هم خواهند رفت.

در ۴۱ بازی قبلی دو تیم استقلال ۲۲ بار و پیکان ۶ مرتبه برنده شده‌اند و ۱۳ بازی دو تیم با تساوی خاتمه یافته است. آخرین دیدار دو تیم در چارچوب هفته پانزدهم دور رفت لیگ برتر با برتری ۲ بر یک استقلال تمام شد که حواشی آن به شرح زیر است:

*پیش از آغاز این مسابقه مهدی هاشمی نسب مربی استقلال برای بررسی وضعیت چمن وارد زمین شد و با تشویق هواداران مقابل آنها تعظیم کرد. ضمن اینکه برای دقایقی با جلال مرادی ناظر بازی صحبت کرد.

*محمد حسین مرادمند بعد از چندین هفته غیبت در ترکیب استقلال به دلیل مصدومیت زانو در لیست ۲۰ نفره تیمش قرار گرفت. 

*ایمان سلیمی دیگر مدافع مرکزی تیم استقلال به دلیل آسیب دیدگی از فهرست تیمش دور بود.

*بانوان هوادار استقلال یاد ملیکا محمدی ملی‌پوشان فوتبال را که در سانحه تصادف درگذشت زنده کردند.

مرور اتفاقات آخرین تقابل پیکان و استقلال|

*آنتونیو مانیکونه و آلن دینکا دستیاران سرمربی تیم ملی برای تماشای بازی در ورزشگاه آزادی حضور داشتند.

*امیرارسلان مطهری و تعدادی از بازیکنان و کادرفنی استقلال از روی سکوها نظاه‌گر بازی بودند.

مرور اتفاقات آخرین تقابل پیکان و استقلال|

* لوکاس آلکاراز سرمربی اسپانیایی وقت نساجی و ژوزه مورایس سرمربی سپاهان با حضور در ورزشگاه آزادی دیدار دو تیم را نظاره کردند.

*علی خطیر مدیرعامل وقت، فرشید سمیعی سرپرست کنونی باشگاه، پرویز برومند و مهدی امیرآبادی پیشکسوتان استقلال از مهمانان ویژه این دیدار بودند.

مرور اتفاقات آخرین تقابل پیکان و استقلال|

*هواداران استقلال پیش از شروع بازی، با طرح ویژه موزاییکی از جواد نکونام حمایت کردند.

*علی سامره پیراهن فصل ۸۰-۷۹ که با آن آقای گل لیگ شده بود را برای یک خبرنگار امضا کرد.

*قبل از آغاز دیدار کادرفنی استقلال به سمت نیمکت پیکان رفت. جواد نکونام و رضا عنایتی سرمربیان دو تیم و همبازیان اسبق، با هم برخورد گرمی داشتند.

مرور اتفاقات آخرین تقابل پیکان و استقلال|

*تکل شدید زبیر نیک‌نفس روی پای امیر طاهر موجب اعتراض پیکانی‌ها شد و آن‌ها اعتقاد داشتند این تکل مستحق دریافت کارت قرمز است.

*نیمه اول مسابقه یک گل مردود داشت که آرمین سهرابیان آن‌را به ثمر رساند.

*در دقیقه ۲۰ مسابقه مهدی فنونی زاده وارد ورزشگاه شد اما به وی اجازه حضور در جایگاه VIP را ندادند. پیشکسوت استقلال هم بعد از این اتفاق میان تماشاگران رفت و در کنار آنها بازی را تماشا کرد.

مرور اتفاقات آخرین تقابل پیکان و استقلال|

مرور اتفاقات آخرین تقابل پیکان و استقلال|

*رضا عنایتی در اواخر بازی از سوی داور اخراج شد اما پس از مشورت‌هایی که داور چهارم به داور اول داد، امیر سامان سلطانی کارت قرمز را رد و عنایتی به روی نیمکت بازگشت.

مرور اتفاقات آخرین تقابل پیکان و استقلال|

دکمه بازگشت به بالا