عمومیکسب و کار برتر ایرانی

ماگ تبلیغاتی یا لیوان تبلیغاتی چیست؟

امروزه هدایای مختلفی برای برندسازی تولید می‌شوند. یکی از این هدایا لیوان و ماگ تبلیغاتی می‌باشد. لیوان‌های تبلیغاتی مناسب برای همه افراد و همچنین مورد استفاده در سازمان‌ها، نمایشگاه‌ها، سمینارها و… می‌باشند. هرچه این لیوان با کیفیت‌تر باشد ماندگاری بیشتر، در نتیجه طولانی مدت در معرض دید مخاطب قرار می‌گیرد. لیوان‌ها دارای انواع مختلفی هستند که، هر کدام کاربرد منحصر به فردی دارند. همچنین چاپ تامپو، چاپ لیزر و… بر اساس جنس لیوان و نوع طرح آن انتخاب و در چاپ تبلیغات روی لیوان مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با انواع لیوان تبلیغاتی و چاپ روی آن‌ها در سایت vistaprint  آشنا کنیم.

ماگ چیست و چه انواعی دارد؟

ماگ در تعریف ساده همان لیوان بزرگ است که میتواند جنس های مختلفی از جمله سفالی ، سرامیکی ، فلزی و یا شیشه ای باشد و یا دارای روکش های مختلفی از جمله پلاستیک ، abs و… است. ماگ ها سایز های متفاوتی دارند ولی به طور معمول حدود 350 میلی لیتر حجم دارند که این حجم 2 برابر حجم یک لیوان چای خوری معمولی است.
ماگ ها غالبا برای نوشیدن ، نوشیدنی های گرم مانند: قهوه ، چای و… استفاده میشود ، همچنین ماگ ها برای اینکه راحت تر در دست قرار بگیرند و نوشیدنی مطلوب تری را برای ما به ارمغان بیاورند ، دارای دسته ها و اندازه های بزگتری نسبت لیوان هی معمولی هستند.

ماگ های مختلف از جمله  ماگ های سرامیکی به دلیل شیک بودن ، هم به عنوان وسیله دکوری که از روی میز گرفته تا داخل دکورهای شیشه ای قرار میدهند نیز مورد استفاده قرار میگیرند. با تمام این اوصاف استفاده از ماگ ها به عنوان یک وسیله شخصی و در کاربردهای روزانه برای صرف نوشیدنی گرم و دلچسب باعث استفاده بیش از بیش از این نوع لیوان ها شده است. این ویژگی ها باعث شده که لیوان های سرامیکی در جنس ها ، طرح ها و سبک های متفاوتی در جهان تولید شوند.

مزایای لیوان تبلیغاتی

  • هدیه‌ای محبوب و کاربردی برای مخاطبان
  • ماندگاری طولانی مدت این محصول
  • دارای انواع مختلف
  • انتخابی مناسب برای بازاریابی
  • دریافت به صورت اختصاصی

خدمات طراحی لیوان تبلیغاتی

مجموعه  ما با استخدام و همکاری با برترین طراحان و گرافیست های کشور خدمات گسترده ای در ‏خصوص طراحی ماگ تبلیغاتی ارائه می کند. همانطور که می دانید مرحله بعد از طراحی انجام شده برای لیوان و ‏ماگ تبلیغاتی چاپ طراحی بر روی لیوان است و از آنجایی که لیوان و ماگ ها مدل های مختلفی دارند لازم ‏است که نوع طراحی به گونه ای باشد که در مرحله چاپ کیفیت خوبی پیدا کند. منظور از کیفیت بالا، خوانایی، ‏مشخص بودن جزئیات و تناسب رنگ و غیره است. از طرفی سبک طراحی برای لیوان و ماگ های مختلف ‏متفاوت است. خدمات طراحی لیوان تبلیغاتی در طرح کهن شامل موارد زیر هستند:‏

اهمیت ماگ تبلیغاتی و لیوان تبلیغاتی:

ماگ تبلیغاتی و لیوان تبلیغاتی ابزارهایی مهم و موثر در دنیای تبلیغات و بازاریابی هستند که توانسته‌اند در میان رقابت‌های فراوان، جایگاه ویژه‌ای کسب کنند. اهمیت این محصولات از جوانب مختلف قابل توجه است:

  1. تبلیغات منحصربه‌فرد: با استفاده از ماگ تبلیغاتی و لیوان تبلیغاتی می‌توان به طراحی‌های منحصربه‌فردی دست یافت. این طرح‌ها می‌توانند هویت برند شما را بازتاب داده و تبلیغات شما را از سایر رقبا متمایز کنند.
  2. ارتقاء شناخت‌پذیری برند: وجود لوگو و نام شرکت یا تصویری مرتبط با کسب و کار بر روی ماگ یا لیوان، باعث افزایش شناخت‌پذیری و به یادماندن برند شما در ذهن مخاطبان می‌شود.
  3. ارتباط مستقیم با مخاطبان: این محصولات در طراحی‌ها و پیام‌های تبلیغاتی می‌توانند ارتباط مستقیمی با مخاطبان ایجاد کنند. از طریق این محصولات، می‌توان پیام‌های خاص و جذاب را به مخاطبان منتقل کرد.
  4. هدیه‌دهی و جوایز: ماگ تبلیغاتی و لیوان تبلیغاتی به عنوان هدایای کاربردی و مناسب، در رویدادها، جشن‌ها و کمپین‌های تبلیغاتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این هدایا می‌توانند ارتباط مثبتی با مشتریان و مخاطبان ایجاد کنند.
  5. تعامل و تجربه مخاطبان: لیوان‌ها و ماگ‌های تغییررنگ دهنده می‌توانند تجربه تعاملی و جذابی را برای مخاطبان ایجاد کنند. این تجربه‌ها می‌توانند باعث ترغیب مخاطبان به تعامل بیشتر با تبلیغات شما شوند.
  6. پایداری تبلیغات: ماگ‌ها و لیوان‌های تبلیغاتی به دلیل مصرف روزانه و استفاده مکرر، به عنوان یک وسیله پایدار برای تبلیغات در دسترس مخاطبان باقی می‌مانند.

با توجه به این نکات، استفاده از ماگ تبلیغاتی و لیوان تبلیغاتی به عنوان ابزارهایی مناسب و مؤثر در تبلیغات و بازاریابی می‌تواند به ارتقاء کسب و کار شما کمک کند و در کسب موفقیت و جذب مخاطبان تأثیرگذار باشد.

تراول ماگ تبلیغاتی

اکثر افراد روزانه به نوشیدنی‌های گرم و یا خنک بسیار نیاز دارند. تراول ماگ یا لیوان‌های مسافرتی نوعی از ماگ و لیوان تبلیغاتی است که دمای مایع داخل آن را حفظ می‌کند. این محصول با داشتن عایق و درب‌های مناسب مانع خارج شدن هوای سرد و گرم از ماگ می‌شود. تراول ماگ تبلیغاتی انواع مختلفی نظیر دیجیتالی، نی‌دار و استوانه‌ای را دارد. ماگ سفری از مهمترین وسایلی است که هنگام سفر باید همراه داشته باشید. حتی شما می‌توانید در محیط کار خود نیز از این ماگ‌های جذاب استفاده کنید.

از مزیت‌های تراول ماگ تبلیغاتی می‌توان به محافظت از نوشیدنی با داشتن درب محافظ، ظاهری زیبا و منحصر به فرد، کاربرد بسیار بالا در سفر و یا محیط کار، قابل استفاده برای تمامی افراد در سنین مختلف اشاره کرد. شما می‌توانید با حک اطلاعات تبلیغاتی خود به روش لیزر روی تراول ماگ، تبلیغاتی منحصر به فرد برای برند خود انجام دهید.

فرنچ پرس تبلیغاتی

افراد زیادی در طول روز از انواع نوشیدنی‌های گرم استفاده می‌کنند. اگر قصد تهیه‌ی یک دمنوش خوش طعم را دارید، می‌توانید از فرنچ پرس تبلیغاتی استفاده کنید. این محصول یکی از ساده‌ترین لیوان‌های تبلیغاتی برای دم‌آوری قهوه است که با نام‌های بلانچر، پرس پات و کافی تییر نیز شناخته می‌شود. فرنچ پرس تبلیغاتی با توجه به کاربرد، محبوبیت زیادی در بین افراد دارد. این هدیه تبلیغاتی قابلیت شخصی سازی دارد. لازم به ذکر است در هنگام سفارش، به کیفیت شیشه و جنس اهرم آن دقت کنید. چراکه اگر کیفیت آن مطلوب نباشد، بر اثر حرارت و استفاده مکرر آسیب خواهد دید. پس از انتخاب فرنچ پرس خود در سایز دلخواه، می‌توانید محتوای تبلیغاتی برندتان را به روش لیزر روی آن چاپ کنید.

سخن پایانی

همانطور که گفتیم یکی از روش‌های بازاریابی کسب‌وکار، استفاده از انواع هدایای تبلیغاتی است. سعی کردیم در این مقاله انواع لیوان و ماگ تبلیغاتی و نوع چاپ روی آن‌ها را برای شما توضیح دهیم. با حک اطلاعات تبلیغاتی خود روی این محصولات باکیفیت، طولانی مدت در معرض دید مخاطبین قرار گرفته و بازاریابی موثری داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین سفارش خودکار تبلیغاتی تک گیفت در مجموعه ما ، با شماره تماس 02188226183 تماس گرفته و با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

 

زهرا رضی

زهرا هستم، نویسنده ای که با جسارت به واکاوی مسائل پرداخته و از پرسیدن سوالات سخت نمی‌ترسم. در این سایت، با نگاهی موشکافانه به مسائل اجتماعی و اقتصادی، به دنبال یافتن پاسخ‌های واقعی و ارائه راه حل‌های خلاقانه هستم.
دکمه بازگشت به بالا