علمی و پزشکیکسب و کار برتر ایرانی

قیمت سرم ویتامین سی بلک بری

سرم کلاژن ساز چیست؟

سرم ها برخلاف کرم ها که بصورت موضعی و از سطح پوست را بازسازی یا ایرادیابی می کنند از عمق پوست به ترمیم و تغذیه پوست می پردازند و این بهترین حالت بازسازی و زیرسازی اصلولی پوست می باشد.این سرم های کلاژن ساز حاوی مقادیر بالایی کلاژن می باشند ،کلاژن ها پروتئین هایی هستند که در خارج از سلول ها تولید می شوند و در استخوان ها ،پوست ،تاندون ها ،رگ های خونی و سیستم گوارشی وجود دارند.

این پروتئین به استحکام و انعطاف پذیری پوست کمک می کند و سلول های مرده پوست را جایگزین می کند. در واقع این ماده پروتئین که تقریبا یک سوم پروتئین های بدن را تشکیل می دهد باعث متصل شدن بافت های بدن به یکدیگر می شود و این گونه مانع از شل شدن و افتادگی ظاهری آنها و آسیب آنها میشود.عواملی مانند افزایش سن از اصلی ترین عوامل کاهش سطح کلاژن در بدن می باشد و عوامل دیگری مانند نورخورشید ،سیگار ،استرس و عواملی از این قبیل نیز به کاهش سطح کلاژن ها کمک می کنند

سرم کلاژن لاکچری کوین

سرم بوتاکس لاکچری کوین که با کلاژن و پپتیدها غنی شده است به کاهش چین و چروک و سفت شدن پوست کمک کند . همچنین با وجود نیاسینامید ، ظاهر کدر و بیجان پوست را از بین میبرد و به روشن شدن و شفافیت پوست کمک می کند.

کلاژن در سرم کلاژن لاکچری کوین

کلاژن که از کلمه یونانی کولا مشتق شده است، یک پروتئین سخت، نامحلول و فیبری است که یکی از فراوان ترین پروتئین های بدن است و حدود یک سوم کل پروتئین آن را تشکیل می دهد.کلاژن یکی از مهم ترین اجزای سازنده پوست، استخوان ها و دندان ها، ماهیچه ها، تاندون ها و رباط ها است. در واقع کلاژن مانند چسبی است که بافت های مختلف بدن را در کنار هم نگه می دارد.

فواید و مزایای سرم کلاژن ساز LUXURY COIN:

بازسازی و ترمیم سلول های مرده پوست

افزایش عمر سلول های پوستی

افزایش استحکام و انعطاف پذیری عمیق پوست

پیوند محکم و عمقی سلول های پوست از چند لایه زیر پوست

تولید سلول های جدید پوستی

افزایش خاصیت ارتجاعی پوست

با حفظ آب میان بافتی باعث جلوگیری از خشکی پوست می شود

جلوگیری از ایجاد چین و چروک های پوستی

ضد التهاب پوست ،خارش وقرمزی پوست

ضد پوسته پوسته شدن پوست و نرم کننده پوست

دارای خاصیت لیفت پوست و جلوگیری از افتادگی پوست

رفع افتادگی و شل شدن پوست

موثر در بهبود بیماری های پوستی مانند اگزما ،خشکی و پوسته پوسته شدن پوست و صدف

سرم کلاژن لاکچری کوین برای چه سنی مناسب است؟

استفاده از سرم حاوی کلاژن برند لاکچری کوین ممنوعیت خاصی ندارد و خانم‌های جوان نیز می‌توانند از این محصول عالی استفاده نمایید.عملیات کلاژن سازی از سن 18 الی 25 سالگی در بدن انسان شروع به کاهش یافتن می‌کند. شما همراهان گرامی می‌توانید با استفاده از این سرم به راحتی از شر مشکلات پوستی که با کاهش کلاژن سازی در بدن، ایجاد می‌شوند؛ در امان بمانید.

نکته: خانم‌ها بعد از زایمان با کاهش وزن شدیدی روبرو می‌شوند؛ که این کاهش وزن باعث افتادگی پوست می‌شود. بنابراین توصیه می‌کنیم که از این سرم استفاده کنید.

روش صحیح استفاده سرم کلاژن لاکچری کوین

برای نتیجه دهی هرچه بهتر این محصول به نکات گفته شده دقت کنید.

بهتر است که در شبانه روز حداقل یک بار و حداکثر 2 بار از سرم کلاژن لاکچری کوین استفاده شود. (برای پوست چرب یک بار در شب و پوست خشک دو بار در روز. صبح و شب)

ابتدا پوست خود را با ک شوینده ملایم، مناسب پوست خود بشویید، و خشک کنید.

سپس مقدار مناسبی از کرم را روی پوست صورت بزنید و با انگشتان ماساژ دهید تا کاملا جذب پوست‌تان شود.

اگر شما پوستی خشک دارید و روزانه دوبار از سرم استفاده می‌کنید، بهتر است که در نوبت صبح مقدار بیشتری بر روزی پوست خود بزنید تا شما را از اشعه نور خورشید حفظ نماید.

این محصول را از نور مستقیم خورشید و در دسترس کودکان دور نگه دارید. همچنین در دمای محیط از این سرم نگهداری شود.

قیمت سرم کلاژن لاکچری کوین با توجه به نوسانات به وجود آمده در بازار متغیر می‌باشد و شما عزیزان با توجه به تعداد انتخابی این محصول برای سفارش، قیمت آن را مشخص و تعیین می‌کنید

ویژگی‌های بهترین سرم ویتامین سی

برای انتخاب بهترین سرم ویتامین سی باید ابتدا نوع پوست خود و نیازهای آن را بشناسید و متناسب با آن محصول مناسبی را انتخاب نمایید. همچنین بهتر است به مواد تشکیل دهنده سرم نیز توجه کنید تا دچار عوارضی از قبیل جوش و آکنه نشوید.

به طور کلی برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های سرم ویتامین سی عبارتند از:

  • روشن شدن پوست
  • کاهش قرمزی پوست
  • افزایش تولید کلاژن پوست
  • کاهش خطوط دایره‌ای دور چشم
  • کاهش تجمع رنگدانه‌ها در پوست
  • جلوگیری از افتادگی و شل شدن پوست
  • محافظت از پوست در برابر نور خورشید
  • التیام بخشیدن به پوست آفتاب سوخته و تحریک شده

معرفی بهترین سرم‌های ویتامین سی

در این بخش چندین نمونه از سرم‌های پوست ایرانی و خارجی با کیفیت را برای شما عزیزان معرفی می‌کنیم تا بتوانید با توجه به نوع پوستتان و بودجه‌ای که در نظر دارید، محصول مناسبی را تهیه کنید و از مزایای بی‌شمار آن‌ها بهره‌مند شوید.

لافارر، بهترین سرم ویتامین سی برای پوست چرب

اگر به دنبال بهترین سرم ویتامین سی ایرانی هستید، پیشنهاد می‌کنیم را امتحان کنید. سرم‌های ویتامین C این برند در دو مدل ۱۰% و ۲۰% ارائه شده‌اند و برای انواع مختلف پوست آقایان و خانم‌ها قابل استفاده می‌باشند. این محصولات به دلیل اثر فوق‌العاده‌ای که در کاهش چربی پوست دارند، برای پوست‌های چرب بسیار ایده‌آل هستند.با غلظت ده درصد برای افرادی مناسب است که تا به حال از محصولات حاوی ویتامین C استفاده نکرده‌اند یا پوست حساسی دارند. اما اگر قبلاً از سرم ویتامین سی استفاده کرده‌اید و به دنبال یک محصول قوی‌تر هستید، سرم ویتامین سی ۲۰% لافارر برای شما مناسب است.

از مهم‌ترین خواص این محصولات می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • تنظیم ترشح چربی
  • کمک به کاهش منافذ باز
  • آبرسانی عمیق و تغذیه پوست
  • پیشگیری از بروز آکنه و التهاب
  • لایه بردار، روشن کننده و کاهش قرمزی

پریم، بهترین سرم ویتامین سی ایرانی برای صورت و گردن

برند ایرانی سرم روشن کننده پوست C-Prime را برای انواع مختلف پوست ارائه کرده است. این محصول ضمن رطوبت رسانی عمیق به پوست و شاداب کردن آن به کمک یک کرم ضد جای جوش، قادر است لک‌های ناشی از افزایش سن، اسکار و جوش را به راحتی از بین ببرد.

برخی از خواص مهم این محصول به شرح زیر هستند:

  • سفت و جوان کننده
  • تقویت و روشن کننده
  • شفاف کننده پوست‌های کدر
  • مقابله با خستگی و پیری پوست
  • افزایش ساخت کلاژن، شفاف کننده
دکمه بازگشت به بالا