عمومی

سکوهای صوت‌ و تصویر فراگیر در پوشش آیین‌های محرم و صفر مشارکت کنند

در هفتمین نشست شورای راهبری مجمع «رصتا» مطرح شد؛

هفتمین نشست شورای راهبری مجمع «رصتا» با تاکید بر ایجاد بستر مناسب پخش‌های مناسبتی زنده هیئت‌ها و مراسم‌ مذهبی ماه محرم و صفر از سکوهای صوت ‌و تصویر فراگیر برگزار شد.

دعوت به مشارکت سکوهای صوت‌ و تصویر فراگیر در پوشش آیین‌های مذهبی محرم و صفربه گزارش خبرگزاری صداوسیما بنابراعلام روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت‌و تصویر فراگیر (ساترا)، هفتمین نشست شورای راهبری مجمع رسانه‌های صوت‌و تصویر فراگیر ایران (رصتا) با فرارسیدن ماه محرم و با حضور حسین زارعی، مدیرکل صدور مجوز ساترا و اکثریت اعضای شورای راهبری مجمع «رصتا» در محل خانه مداحان تهران به میزبانی حسین طاهری برگزار شد.

 

در این جلسه بر ضرورت حمایت و ایجاد بستر مناسب پخش‌های مناسبتی شامل پخش زنده هیئت‌ها و مراسم مذهبی، به‌عنوان تکلیفی دینی و مسئولیت اجتماعی سکو‌های صوت و تصویر فراگیر کشور تاکید شد. بر این اساس مجمع «رصتا» در نظر دارد پخش ۲۴ ساعته مراسم عزاداری و سوگواری حضرت اباعبداله‌الحسین (ع) را در قالب پخش زنده در اختیار سکو‌های عضو این مجمع قرار دهد.

 

متقاضیان می‌توانند به‌منظور هماهنگی‌های فنی دریافت پخش زنده، با شماره ۸۷۷۰۰۴۵۸ داخلی ۱ تماس بگیرند.

 

دعوت از سکو‌های صوت و تصویر فراگیر برای مشارکت فعال در تولید و نشر محتوای مرتبط با ایام سوگواری حسینی و همچنین اختصاص ترافیک رایگان برای پخش زنده مراسم مرتبط با این ایام از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

 

پیش از این اداره کل صدور مجوز ساترا نیز از اختصاص محتوای رایگان مرتبط با ماه محرم به سکو‌های دارای مجوز از این سازمان خبر داده بود.

دکمه بازگشت به بالا