فرهنگ و هنر

«ریدلی اسکات» از ونیز جایزه می گیرد

جشنواره بین المللی فیلم ونیز از ریدلی اسکات جایزه “افتخار یک فیلمبردار” را دریافت می کند.

به گزارش Deadline ، جایزه Jaeger-LeCoultre ، که قبلاً جایزه Jaeger-LeCoultre را دریافت کرده بود ، به فیلمسازانی تعلق می گیرد که از سال 2006 نقش بسزایی در پیشرفت صنعت فیلم معاصر داشته اند.

عباس کیارستمی ، امیر نادری ، “آنیس وردا” ، “آل پاچینو” ، “اسپایک لی” ، “سیلوستر استالونه” ، “ژانگ ییمو” ، “برایان دی پالما” و “تاکسی کیتانو” از جمله چهره های مطرح سینما هستند. آنها برای برنده شدن این جایزه ، برندگان فیلمبرداری جشنواره فیلم ونیز شده اند.

ریدلی اسکات بازیگر برنده اسکار بریتانیایی در 10 سپتامبر ، طی مراسمی در محل اصلی جشنواره فیلم ونیز و قبل از اولین نمایش فیلم جدیدش “آخرین دوئل” ، جایزه جشنواره فیلم ونیز را دریافت می کند.

“آخرین دوئل” آخرین ساخته ریدلی اسکات است که مت دیمون ، آدام درایور ، جودی کامر و بن افلک در آن بازی می کنند. “اسکات” که فیلم هایی مانند “بیگانه” ، “بلادرانر” ، “تلما لوئیس” ، “مریخ” و “گلادیاتور” را ساخته است ، در حال حاضر در مراحل پایانی ساخت “خانه گوچی” است که یکی از اسکارهای مهم است. جلوتر است

هفتاد و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم ونیز ، قدیمی ترین جشنواره فیلم جهان ، امسال از 1 تا 11 سپتامبر (10 تا 20 سپتامبر) برگزار می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا