بین المللکسب و کار برتر ایرانی

خرید از امازون دبی در ایران

شاید کمتر کسی باشد که تا به امروز نام شرکت آمازون را نشنیده باشد. شرکت آمازون را بدون شک می توان غول دنیای تجارت الکترونیک دانست. از آغاز به فعالیت این شرکت تقریبا بیست سال می گذرد و فروشگاهی که کار خود را با فروش کتاب آغاز کرد در حال حاضر به یک فروشگاه اینترنتی بدون رقیب تبدیل شده است. اما این شرکت از مدت ها قبل به فکر حضور در خاورمیانه بود. یکی از سایت های خرید آنلاین بسیار معروف در خاورمیانه وب سایت سوق بود که به آمازون امارات یا خاورمیانه شهرت داشت. شرکت آمازون پس از مدت ها رای زنی تصمیم به خرید سوق گرفت. او در واقع با خرید وب سایت سوق وارد بازار تجارت خاورمیانه شد تا در این منطقه نیز امپراطوری خود را بگستراند. آمازون هرچند بزرگترین فروشگاه اینترنتی جهان بود اما کاربران کشورهای خاورمیانه عملا به آن دسترسی نداشتند و آمازون با خرید سوق نبض بازار خاورمیانه را نیز در دست گرفت.  جهت اطلاعات بیشتر از نحوه خرید از آمازون و تحویل در ایران کلیک کنید.

برخی از افراد به اشتباه فکر می کنند که نمی توانند از ایران از آمازون امارات خرید کنند. به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم تا چگونگی خرید از آمازون امارات را به شما آموزش دهیم. در صورت علاقه مندی تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.


مزایای خرید از آمازون امارات

با توجه به این که اغلب برندهای مطرح خارجی به صورت مستقیم در ایران نمایندگی ندارند دسترسی به محصولات آن ها برای ایرانیان کمی دشوار است. یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت آمازون امارات داشتن محصولات برند در تمام دسته بندی ها مانند پوشاک، ساعت، ادکلن و … می باشد. یعنی شما می توانید جدیدترین محصولات برندهای معتبر دنیا را در این سایت به راحتی پیدا کنید.

بیشتر افراد با توجه به این که فکر می کنند ممکن است خرید از آمازون امارات برای آن ها مقرون به صرفه نباشد از خرید اجتناب می کنند. در حالی که در اغلب موارد، پس از مقایسه قیمت یک کالا در آمازون امارات و فروشگاه های ایران متوجه می شوند که خرید از آمازون امارات به صرفه است.
از طرف دیگر اغلب اجناس موجود در آمازون امارات اصل بوده و شما کالای مورد نظر خود را می توانید با کیفیت بسیار بالا دریافت کنید.  یکی از نگرانی های اصلی اغلب افرادی که اقدام به خرید از سایت های خارجی مانند آمازون امارت می کنند در مورد بسته بندی محصولات است. ما باید به شما بگوییم جای هیچ نگرانی نیست و محصولات شما با بهترین بسته بندی به دست شما خواهند رسید.

یکی دیگر از مهم ترین مزایای خرید از آمازون امارت این است که شما می توانید در صورت عدم رضایت از محصول ظرف 30 روز از تاریخ خرید، محصول خود را پس فرستاده و وجه خود را دریافت کنید.  همچنین سایت سوق در مقایسه با دیگر سایت های خرید آنلاین خارجی هزینه بسیار پایین تری را از مشتری به منظور ارسال کالا دریافت می کند.
البته لازم به تذکر است که وب سایت سوق مانند برخی از وب سایت های خرید آنلاین (علی اکسپرس و ای بی و … ) ارسال مستقیم به ایران ندارد. بنابراین شما باید برای خرید از آمازون امارات یک آدرس حقیقی در امارات یا کشورهای اطراف آن را داشته باشید تا بتوانید کالای خود را دریافت کنید.
یکی دیگر از دلایلی که اغلب افراد علاقه مند به خرید از آمازون امارت هستند به دلیل تخفیف های گسترده ای است که در بازه های مختلف بر روی اجناس اعمال می شود. قطعا بسیار هیجان انگیز خواهد بود شما یک محصول را با پنجاه درصد تخفیف خرید کنید.

اگر از علاقه مندان به گوشی هستید خبر خوب برای شما این است که سایت آمازون امارات یکی از گزینه های مهم خرید گوشی به صورت مستقیم از دبی است. شما می توانید جدیدترین و به روز ترین گوشی های دنیا را از آمازون امارات خرید کنید. باور کنید کافی است یکبار سری به وب سایت آمازون امارات بزنید تا گذر زمان را احساس نکنید و غرق در دنیای اجناس لوکس و با کیفیت شوید.


خرید از آمازون امارت

7-در این مرحله شما باید اطلاعات مربوط به نحوه ارسال کالا را تنظیم کنید. همان طور که قبلا گفته شد، شما باید آدرس و شماره تلفنی در امارات و یا کشورهای اطراف را وارد کنید. برخی از افراد در این مرحله یک شماره جعلی وارد می کنند که کار بسیار اشتباهی است. چرا که در این مرحله وب سایت سوق یک کد تایید به شماره درج شده شما ارسال می کند. بنابرایی بسیار ضروری است که شماره تلفنی که شما وارد می کنید حقیقی باشد. بعد از دریافت کد و تایید کردن آن شما وارد مرحله بعدی خواهید شد.

8-در این مرحله از خرید از آمازون امارات، شما باید عملیات پرداخت محصول خود را انجام دهید. دو روش برای خرید وجود دارد که شما می توانید با توجه به شرایط خود یکی از آن ها را انتخاب کنید. یک روش پرداخت از طریق کارت اعتباری(مسترکارت و یا ویزا کارت) به صورت آنلاین می باشد. در این روش شما نیاز به کارت ارزی دارید. با توجه به این که اغلب افراد دارای کارت ارزی نمی باشند در این مرحله با مشکل مواجه می شوند. اما جای نگرانی نیست چرا که شما می توانید از طریق گروه 20 پیمنت پرداخت های ارزی خود را انجام دهید. برای این کار کافی است وارد سایت 20 پیمنت شوید و اطلاعات مربوط به پرداخت ارزی را پر کنید تا در سریع ترین زمان عملیات پرداخت شما انجام شود.

روش دوم برای پرداخت،  استفاده از گزینه  پرداخت در محل می باشد. در این روش شما نیازی به پرداخت آنلاین ندارید و محصول به آدرسی که شما در مراحل قبلی درج کرده اید ارسال می شود و هزینه در لحظه دریافت بسته پرداخت می شود. در این روش، شماره سفارش شما به همراه ایمیل تاییدیه به آدرس ایمیل شما ارسال می شود.


هزینه ارسال کالا در سایت آمازون امارات

یکی از دغدغه های اصلی افرادی که اقدام به خرید کالا از وب سایت آمازون امارات می کنند اطلاع از میزان هزینه ارسال کالا می باشد. البته این نگرانی نیز چندان بی مورد نیست. چرا که هزینه ارسال فروشگاه های اینترنتی مانند علی اکسپرس و ای بی بسیار زیاد است. اما نباید از توجه به این نکته غافل شد که فاصله مراکز این فروشگاه ها از ایران بسیار زیاد است و بنابراین هزینه ارسال بسیار افزایش پیدا می کند. در حالی که سایت سوق امارات در فاصله نزدیک از ایران قرار دارد و به طور چشم گیری هزینه ارسال کاهش پیدا می کند و بسیار کمتر از سایر فروشگاه های اینترنتی خارج از کشور خواهد بود.
از طرف دیگر مدت زمان تحویل کالا نیز نسبت به سایر فروشگاه های اینترنتی بسیار کم است و شما در زمان سریع تری محصول خود را دریافت می کنید. 
خرید از آمازون امارات با 20 پیمنت

گروه 20 پیمنت با ارائه خدمات با کیفیت و مقرون به صرفه در صدد جلب رضایت صد در صدی مشتریان خود است. سال ها قبل خرید از سایت های آنلاین خارجی بیشتر شبیه یک رویا بود. اما در حال حاضر گروه 20 پیمنت با ارائه خدمات پرداخت ارزی، خرید از تمام فروشگاه های اینترنتی مانند آمازون امارات را فراهم کرده است. البته خدمات این گروه تنها محدود به پرداخت فاکتورهای خرید کالا از آمازون امارات نمی باشد. برخی از خدمات گروه 20 پیمنت عبارتند از:
ü    خدمات پرداخت ارزی مسافرتی
ü    خدمات پرداخت ارزی دانشجویی
ü    خدمات پرداخت ارزی مهاجرتی
ü    خدمات پرداخت ارزی مسترکارت
ü    خدمات پرداخت ارزی حرفه ای
ü    خدمات ارزی انتقال پول
ü    نقد کردن درآمد ارزی

کافی است شما یکبار از خدمات گروه 20 پیمنت برخوردار شوید تا به یکی از مشتریان دائمی این مجموعه تبدیل شوید.


حرف آخرخرید از آمازن در همه جای دنیا میتواند بسیار جذاب باشد . چه از آمازون امارات خرید کنید | آمازون عراق | آمازون ترکیه و یا آمازون آمریکا . میتواند برای شما منفعت اقتصادی زیادی داشته باشد .

حتی خرید یک و یا لباس و مد روز دنیا برای اول بودن در داشتن آن میتواند بسیار جذاب باشد .

ما شما را در این خرید همراهی میکنیم و به شما اطمینان میدهیم که با کمترین هزینه و کمترین زمان نسبت به رقبا آن را در اختیار شما قرار دهیم

چرا از آمازون باید خرید کنیم ؟

با توجه به گستردگی کالا در دنیای امروز و همچنین پیشرفت های سریع تکنولوژی باعث شده که دسترسی سریع ما به این تکنولوژی ها برای ما از اهمیت و جذابیت زیادی برخوردار شود . از این رو آمازون در رائه جدیدترین در نوع خود بینظیر است است و با میتوانیم به همه این محصولات دسترسی داشته باشیم

چگونه از سایت آمازون میتوانیم خرید کنیم ؟

ابتدا وارد سایت آمازون امارات می شوید و محصول و یا محصولات خود را انتخاب میکنید . لینک محصول های انتخابی را کپی و آن را برای ما در واتس آپ ارسال میکنید

آیدا چم سورکی

آیدا چم سورکی هستم متولد 1381 تحصیل کرده در رشته علوم تربیتی و علاقمند به نویسندگی و فعال در شبکه های اجتماعی
دکمه بازگشت به بالا