بین الملل

حماس: جنایات دشمن صهیونیست بی‌پاسخ نخواهد ماند

جنبش حماس سه‌شنبه شب در بیانیه‌ای شهادت سه مبارز فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان در جنین را تسلیت گفت و اعلام کرد که جنایات دشمن علیه ملت فلسطین قطعا بی‌پاسخ نخواهد ماند.

به گزارش باراناخبر، جنبش مقاومت اسلامی حماس طی بیانیه‌ای ضمن تسلیت شهادت سه مبارز فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان در جنین و جوانی فلسطینی در شرق غزه، از دلاورمردان قسام که قهرمانانه در برابر اشغالگران در جنین ایستادند و از ملت، سرزمین و مقدسات خود دفاع کردند، تمجید کرد.

جنبش مقاومت فلسطین «حماس» تأکید کرد که جنایات دشمن علیه ملت فلسطین قطعا بی‌پاسخ نخواهد ماند.

همزمان حازم قاسم سخنگوی حماس گفت که جوانان انقلابی فلسطین در غزه همراه با دلاورمردان مقاومت در جنین و پاسداران قدس و مسجد الاقصی وحدتی حقیقی را در زمینه مبارزه ملت فلسطین در راستای دفاع از قدس و مسجد الاقصی به نمایش گذاشتند.

قاسم اظهار داشت، جنایات دشمن هرگز نمی‌تواند عزم و اراده پولادین ملت فلسطین را که تا بیرون راندن اشغالگران از مبارزه دست نخواهد کشید، تضعیف کند یا درهم شکند.

وی ایستادگی دلاورانه مبارزان قسام و دیگر گروه‌های مقاومت در برابر اشغالگران در جنین و منفجر کردن بمب‌های قوی در مسیر آنان را ستود.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در حمله سه شنبه شب اشغالگران صهیونیست به اردوگاه جنین، سه نفر از فلسطینیان به شهادت رسیدند و 20 نفر دیگر زخمی شدند.

انتهای پیام

کارگروه خبری مقالات بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای فضایی و نجومی جهانی. با دانش در زمینه اخبار فضایی، کشف‌های نجومی و پیشرفت‌های فضانوردی، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره رویدادهای فضایی، اکتشافات نجومی و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی و علمی، به شما دیدی جامع از تحولات فضایی و نجومی جهانی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا