فرهنگ و هنر

تقدیم اجرای یک نمایش به روح حبیب الله کاسه ساز

نمایش «اتاق روانشناسی» اجرای خود را در تالار حافظ آغاز کرد و اجرای آن به روح حبیب الله کاسه ساز (پدر کارگردان) تقدیم شد.

به گزارش باراناخبر به نقل از مشاور رسانه ای گروه، نمایش «اتاق روانشناسی» به کارگردانی مهدی کاسه ساز و تهیه کنندگی رامان راد عصر جمعه پنجم آذرماه اجرای خود را در تالار حافظ آغاز کرد.

در این نمایش افرادی چون احمد ایراندوست (بازیگر)، امین میری (بازیگر و کارگردان تئاتر) و شروین حاجی پور (خواننده) حضور داشتند.
پس از پایان نمایش، مهدی کاسه ساز (کارگردان نمایش) به روی صحنه رفت و مختصری از شرایط سخت تئاتر گفت.
وی گفت: شرایط به گونه ای است که معلوم نیست یک تئاتر تا کی باقی بماند یا خیر، زیرا اکنون شاهد افزایش بی رویه هزینه ها هستیم.
وی افزود: البته این شرایط مختص تئاتر نیست و امروز کل جامعه با شرایط سخت و پیچیده ای مواجه است. در این شرایط ما پناهی جز یکدیگر نداریم. پس خیلی ممنون که ما را در اولین برنامه تنها نگذاشتید و ما را تماشا کردید.
این کارگردان خطاب به مخاطبان این نمایش گفت: امیدوارم شما مخاطبان عزیز از حمایت از هنر نمایش دست برندارید تا حداقل تئاتر زنده بماند.
وی در پایان با ابراز تأسف از بحران بی آبی که گریبانگیر کشور شده است، گفت: در شرایطی قرار داریم که امیدوارم اقدامات مسئولان و بارش رحمت الهی هر چه زودتر بهبود یابد. در نهایت اولین اجرای نمایش اتاق روان را به تمام پدرانی که برای فرزندشان زحمت کشیدند اما از دنیا رفته اند تقدیم می کنم. این نمایش را به پدرم حبیب الله خالق کاسه ها تقدیم می کنم و امیدوارم روحش قرین رحمت الهی قرار گیرد.
نمایشنامه «اتاق روان» داستان مردی معاصر است که برای رسیدن به اهدافش تلاش زیادی می کند اما به راحتی همه چیز را از دست می دهد. در خلاصه کار آمده است: «فقط یک نیم دیوار است که باید خراب کنیم».
مجید رمضان نسب، سینا منتظری، محمدحسین کیا، امیرمحمد میرزامهدی، محمدرضا مراد، الناز عطایی، کیمیا نصیری، عاطفه موسوی، یلدا دهقانی، نازنین کریمی رامشه، سپنتا پزشکی، امیر کرمانی، دیانا عسگری و کل اسغریواکل اسماعیل. محسن فریادیان، نگین بیگمرادی، نگین آزادی، مهسا رفیعی، فاطمه انصاری، مهشید عظیمی، مهسا عظیمی، دنیا تیموری از جمله بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش پرداختند.
از دیگر عوامل این اثر می توان به: صبا یادگاری (مدیر پروژه)، مهدی ابراهیمی (مدیر تولید)، شهاب شریفی (صحنه نگاری)، مهتاب موسوی (طراح پوستر)، فرزانه جدید (آرایشگر)، پارمیس بیگلری (طراح گرافیست متحرک) اشاره کرد. ) ، کیمیا نصیری (دستیار اول کارگردان)، سارا عاشوری (برنامه ساز)، یاسمن شکرالهی (منشی صحنه)، محسن خدایی و نگار نادرپور (گروه کارگردان)، زینب رفعتی، ساجده شریفی (عکاسی)، مائده عبدلی، شهرام شجاع، گروه. ، صدف ملکی، فاطمه جعفرپور، ندا حقیقت گو، هانیه مبینی (گروه گریم) و حامد قریب (مشاور رسانه ای).
این نمایش هر شب ساعت 20:00 در تالار حافظ پخش می شود. علاقه مندان برای مشاهده این اثر می توانند بلیت آن را از سایت تیوال تهیه کنند.

تقدیم اجرا به روح حبیب الله کاسه ساز

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا