حوادث

تغییر زمان برگزاری کلاس‌های فردا صبح برخی دانشگاه‌های پایتخت

آفتاب‌‌نیوز :

با توجه به فرا رسیدن لیالی قدر و برگزاری مراسم احیای شب نوزدهم ماه مبارک رمضان و با هدف رفاه حال دانشجویان و اساتید،‌ برخی از کلاس‌های فردا صبح با تاخیر برگزار می‌شود.

بر این اساس، تغییرات به وجود آمده در ساعات برگزاری کلاس‌های فردا دوشنبه ۲۱ فروردین ماه به شرح ذیل است:

دانشگاه صنعتی شریف

معاونت آموزشی دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد با توجه به مصوبه‌ هیات وزیران مبنی بر آغاز به کار تمامی مراکز دولتی در روز ۱۹ ماه مبارک رمضان از ساعت ۹ صبح، به اطلاع می‌رساند کلیه‌ی کلاس‌های فردا دوشنبه ۲۱ فروردین بین ساعت ۷ تا ۹ صبح تشکیل نخواهند شد.

همچنین، زمان برگزاری کلاس‌های جبرانی حسب مورد توسط اساتید محترم اعلام خواهد شد.

دانشگاه علم و صنعت

بر اساس اعلام معاونت آموزشی دانشگاه علم و صنعت و با توجه به فرا رسیدن شب‌های قدر و برگزاری مراسم احیای یکشنبه شب، کلاس‌های ساعت ۷:۳۰ الی ۹ صبح روز دوشنبه مورخ ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ تشکیل نشده و کلاس جبرانی با هماهنگی استاد و دانشجویان برگزار خواهد شد.

بدیهی است سایر کلاس‌های این روز، طبق روال معمول برگزار خواهد گردید.

دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی هم اعلام کرد با توجه به هم‌زمانی لیالی قدر و شروع فعالیت‌های دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی از ساعت ۹ صبح؛ کلیه کلاس‌های ساعت ۷:۳۰ تا ۹ صبح در روز دوشنبه ۲۱ فروردین در ساعت ۱۲ تا ۱۳:۳۰ برگزار خواهد شد.

بدیهی است که سایر کلاس‌ها در این ایام بدون تغییر در زمان مقرر تشکیل می شوند.

دانشگاه تربیت مدرس

مدیریت اداری و پشتیبانی دانشگاه تربیت مدرس نیز اعلام کرد با توجه به فرا رسیدن شب های پر برکت قدر، ساعت شروع به کار این دانشگاه در روز دوشنبه ۲۱ فروردین ماه از ساعت ۹ صبح خواهد بود.

دکمه بازگشت به بالا