تاریخچه قیمت ارز دیجیتال ای آی شیب

شیبا اینو یکی از برترین توکن‌های کریپتو و دومین میم کوین برتر بازار است. نمودار قیمت این رمزارز در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ رکوردهای بی‌سابقه‌ای را ثبت کرد و رشدی حیر‌ت‌انگیز داشت. شیبا اینو با نماد SHIB در سال ۲۰۲۰ و توسط توسعه‌دهنده‌ای ناشناس معرفی شد. حالا جامعه این میم کوین به قدری گسترش یافته است که تحلیل تکنیکال شیبا به یکی از مهم‌ترین موضوعات کریپتو تبدیل شده است.

تاریخچه قیمت شیبا

برای تحلیل تکنیکال شیبا ابتدا نگاهی به پیشینه قیمت شیبا ای آی  آن می‌اندازیم. شاید بتوان گفت تغییرات نمودار شیبا اینو در دو سال گذشته یکی از جذاب‌ترین داستان‌های کریپتوکارنسی است. شیبا در آگوست ۲۰۲۰ با قیمت بسیار اندکی عرضه شد. در ابتدا قیمت این میم کوین ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۰۲ دلار بود. نمودار SHIB دائماً در حال فتح قله‌های جدیدی بود و در آوریل ۲۰۲۱ ارزش توکن شیبا اینو به ۰.۰۰۰۰۰۴ دلار رسید. در مقایسه با قیمت ابتدایی، چنین رشدی یک جهش فوق‌العاده به نظر می‌رسد اما این داستان باز هم ادامه یافت.

پیش بینی قیمت شیبا اینو

با توجه به بزرگ‌تر شدن جامعه، توسعه پلتفرم‌های مختلف، همکاری با سازمان‌های مختلف متمرکز و غیرمتمرکز و پایداری بیشتر قیمت این رمزارز در مقایسه با دو سال گذشته، به نظر می‌رسد روزهای خوبی در انتظار توکن SHIB‌ باشد. در حال حاضر مراکز و پذیرنده‌های مختلفی معامله با شیبا اینو را آغاز کرده‌اند و اگر اوضاع همین طور پیش برود، احتمالاً شاهد افزایش قیمت این ارز دیجیتال خواهیم بود. با رشد احتمالی کریپتوکارنسی در ماه‌های پیش رو نمودار شیبا اینو نیز می‌تواند رکوردهای قبلی‌اش را مجدداً لمس کند و حتی تا مرز ۰.۰۰۰۱ دلار پیش برود.

 

دکمه بازگشت به بالا