بهترین پزشک عمل بینی اصفهان کیست؟

بهترین دکتر عمل بینی در اصفهان

عمل بینی در اصفهان یکی از معروف‌ترین عمل‌های جراحی زیبایی به شمار می‌رود که به‌منظور بهبود شکل و اندازه بینی انجام می‌شود. این عمل فرایندهای بسیاری مانند: کوچک‌کردن بینی، تغییر شکل بینی، جراحی پوست بینی، تصحیح دستگاه تنفسی و جراحی پس از ضربه را دارا است. عمل بینی در موارد مختلفی از جمله نوع بینی، انحنای بینی، نفس‌کشیدن دشوار، آلرژی و سایر مشکلات در تنفس موردنیاز است. انجام عمل بینی به‌عنوان یک روش درمانی جهت درمان انحنا و تنگی بینی که باعث مشکل در نفس‌ گیری می‌شود استفاده می‌شود.

با انجام این عمل می‌توان دسترسی به بخش‌های انفی مانند گچک و عمق بیشتر، سهولت تنفس، بهبود کارایی در تکامل جریان هوای تنفسی، بهترشدن خون‌رسانی و انتقال اکسیژن به سایر بخش‌های بدن را فراهم کرد. شایان‌ذکر است در ادامه به معرفی بهترین جراح بینی در اصفهان خواهیم پرداخت. همچنین در آخر به انواع عمل بینی و مراقبت بعد از عمل نیز اشاره خواهیم کرد، پس همراه ما باشید.

بهترین پزشکان عمل بینی در اصفهان

انتخاب بهترین دکتر زیبایی عمل بینی در اصفهان، جزو اولین قدم‌ها برای انجام عمل بینی می‌باشد. قابل‌توجه است که نتیجه نهایی عمل بینی شما، به تخصص و تجربه جراح متخصص شما بستگی دارد. پس بهتر است در فرایند انتخاب پزشک بینی خود نهایت دقت را به عمل بیاورید. در ادامه برای راحتی انتخاب شما، لیستی از بهترین دکتر عمل جراحی بینی در اصفهان، آورده شده است. همچنین شما کاربر عزیز می‌توانید با مشاهده بیوگرافی و نمونه کارها آنها، بهترین پزشک را برای عمل بینی خود انتخاب کنید.

۲. دکتر سهراب براتی

آقای دکتر سهراب براتی جراح و متخصص گوش و حلق و بینی، بهترین پزشک عمل بینی در اصفهان می باشند. ایشان علاوه بر رینوپلاستی (جراحی بینی) به جراحی پلک (بلفاروپلاستی) و آندوسکوپی سینوس نیز می پردازند. شایان ذکر است ایشان را می توان به علت عمل های بسیار موفق خود، جزو بهترین پزشکان عمل بینی در اصفهان نامید. آقای دکتر سهراب براتی با دارا بودن سال ها تجربه در امر جراحی، می تواند به بهترین نحو ممکن عمل بینی شما را انجام دهد. همچنین ایشان در جراحی های بیماران خود، از جدید ترین متد های روز دنیا استفاده می کنند. شایان ذکر است، شما کاربر عزیز می توانید در ادامه چند نمونه جراحی زیبایی بینی جناب دکتر سهراب براتی را مشاهده نمایید.

۳. دکتر علیرضا خدامی

بهترین دکتر برای عمل بینی در اصفهان آقای دکتر علیرضا خدامی، متخصص گوش، حلق، بینی و جزو بهترین متخصص جراحی بینی در اصفهان هستند. وی دارای فلوشیپ جراحی بینی و آندوسکوپی سینوس است و در جراحی بینی مهارت زیادی دارد. جراحی زیبایی بینی، جراحی آندوسکوپی مجرای اشک، درمان آندوسکوپی پولیپ بینی و… از دیگر فعالیت‌های وی به شمار می‌روند.

۴. دکتر مهشید خورده چی فوق‌تخصص جراح بینی در اصفهان

دکتر مهشید خورده چی، جراح گوش و حلق و بینی و جراح پلاستیک است. دکتر خورده چی علاوه بر جراحی بینی، جراحی ترمیمی بینی، جراحی پلک، جراحی گوش، جوان‌سازی پوست و تزریق ژل، بوتاکس چربی را نیز ارائه می‌دهد. شایان‌ذکر است، ایشان با بهره‌گیری از متدهای روز جهانی برای عمل‌های خود، جزو بهترین دکتر عمل بینی در اصفهان به شمار می‌رود

۵. دکتر مجید راستی بهترین متخصص عمل بینی در اصفهان

دکتر مجید راستی یکی از بهترین و معروف‌ترین پزشکان عمل بینی می‌باشند. ایشان دارای فوق‌تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی و عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران و آمریکا است. همچنین دکتر راستی در جراحی ترمیمی بینی، جراحی بینی گوشتی و جراحی بینی استخوانی مهارت بسیاری دارد.

۶. دکتر مهدی قدیری بهترین دکتر عمل بینی گوشتی در اصفهان

دکتر مهدی قدیری جراح و متخصص گوش و حلق و بینی می‌باشد. همچنین، ایشان دارای بورد و فلوشیپ تخصصی آندوسکوپی سینوس هستند. شایان‌ذکر است، ایشان یکی از بهترین پزشکان جراحی بینی ویژه به سبک طبیعی در اصفهان هستند و علاوه بر جراحی بینی در زمینه جراحی گوش و تزریق بوتاکس نیز فعالیت می‌کنند. همچنین بهترین متخصص جراحی بینی در اصفهان می‌باشند

۷. دکتر شبنم آذری فوق‌تخصص جراحی بینی در اصفهان

دکتر شبنم آذری جراح و متخصص گوش، گلو و بینی و جراح سروگردن می‌باشند. شایان‌ذکر است، ایشان جزو پرطرفدارترین جراحان بینی در اصفهان می‌باشند. همچنین ایشان علاوه بر خدماتی همچون اتوپلاستی، بلفاروپلاستی، تزریق ژل و بوتاکس و ترمیم اسکار نیز ارائه می‌دهند.

۸. دکتر علیرضا پورصیرفی جراح زیبایی بینی در اصفهان

دکتر علیرضا پزشک و جراح و دارای برد تخصصی جراحی گوش، گلو و بینی و عضو آکادمی جراحان پلاستیک بینی و صورت اروپا هستند. قابل‌ذکر است، ایشان بیش از ۱۵ سال سابقۀ جراحی پلاستیک بینی را دارا هستند. همچنین ایشان حدود ۵ هزار عمل موفقیت‌آمیز را در کارنامۀ خود ثبت کرده‌اند. از دیگر خدمات دکتر پور صیفی می‌توان جراحی چانه، پلک و اتوپلاستی را نام برد.

۹. دکتر محمدمهدی طرزی پزشک عمل بینی در اصفهان

دکتر محمدمهدی طرزی جراح پلاستیک و متخصص گوش و حلق و بینی هستند. ایشان در تهران و اصفهان طبابت می‌کند و جراحی زیبایی، لیفت گردن، لیفت ابرو و پیشانی و همچنین لیفت صورت از جمله خدمات ارائه شده توسط وی است. قابل‌ذکر است، ایشان یکی از بهترین متخصص عمل بینی در اصفهان می‌باشند.

مراقبت های لازم بعد از جراحی بینی

توصیه می شود به نکات زیر بعد از جراحی بینی توجه کنید

  • داشتن رژیم غذایی مناسب.
  • فعالیت های سنگین بدنی انجام ندهید.
  • از مصرف دخانیات خودداری کنید.
  • تا یک هفته بعد از جراحی حمام نروید و نگذارید آتل بینیتان خیس شود.
  • تا یک هفته بعد از جراحی از عینک زدن پرهیز کنید.
  • از خوردن نمک پرهیز کند.
  • به هیچ عنوان اجسام سنگین بعد از جزاحی بلند نکنید.
  • از کرم های ترمیم کننده استفاده کنید.
  • از کمپرس سرد استفاده کنید.
  • به مقدار فراوان آب و نوشیدنی میل کنید.
  • در معرض نور خورشید قرار نگیرید.
  • به صورت منظم از داروهایی که پزشکتان تجویز کرده است مصرف کنید.

جراحی زیبایی بینی به روش باز یا بسته

جراحی زیبایی بینی به دو صورت باز و بسته انجام می شود.به طور کلی جراحان زیبایی بینی روش جراحی باز را توصیه می کنند زیرا در این روش تسلط بر روی بینی بیشتر است و امکان تغییرات پیچیده امکان پذیر است در این روش کبودی و تورم بیشتر است.اما در روش جراحی بینی بسته ،جراح به برخی نقاط مانند نوک بینی دسترسی کم دارد و نمی تواند تغییرات زیادی ایجاد کند .این روش جراحی مخصوص کسانی است که ایراد جزئی در بینی دارند و نیازی به برش ندارند.

مراحل جراحی زیبایی بینی باز

مرحله اول بیهوشی است .در این مرحله داروهای آرام بخش در طی عمل جراحی تزریق می شود و یا بیهوشی عمومی صورت می گیرد. که پزشک آن را مشخص می کند.مرحله دوم برش ایجاد می شود.در این مرحله جراحی بسته یا باز انجام می شود.در روش جراحی بسته برش های پنهان در داخل بینی ایجاد می شود .اما در روش باز برش در ناحیه بین پره های بینی ایجاد می شود و پوستی که استخوان و غضروف را می پوشاند به آرامی بالا می رود و تغییر شکل بینی صورت می گیرد.

مرحله سوم تغییر شکل ساختار بینی است. در این مرحله استخوان و غضروف تا حد امکان تراشیده می شود در برخی از بینی ها نیاز به پیوند غضروف است.که در این صورت از غضروف جداره وسط بینی و یا گوش استفاده می شود.

مرحله چهارم اصلاح فرم بینی انجام می شود. اگر بینی انحراف داشته باشد و مشکل تنفسی باشد. انحراف برداشته می شود و مشکل تنفسی حل می شود.

مرحله پنجم بستن برش ایجاد شده است. وقت بینی به شکل دلخواه تغییر داده شد برش ها بسته می شوند.

مرحله ششم مشاهده نتیجه بعد از عمل است.بعد از عمل آتل روی بینی بسته می شود و بینی پانسمان می شود که تا چند روز روی بینی قرار می گیرد و نحوه پانسمان به نظر دکتر بستگی دارد.مشاهده نتیجه عمل به دوره نقاهت فرد بستگی دارد و برای هر فرد متفاوت است.

دکمه بازگشت به بالا