اجتماعی

ارسال و توزیع اقلام غذایی و اضطراری بین زلزله‌زدگان سی‌سخت

با دستور رئیس ستاد فرماندهی امام (ره) اولین محموله کمک شامل 5000 بسته غذایی و اورژانسی و همچنین اقلام بهداشتی و ضد تاج گذاری در منطقه زلزله زده سی سخت ارسال و توزیع شد.

به گزارش باراناخبر ، مدیرکل فرماندهی امام در استان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام این خبر ، افزود: ، اقدامی انجام شد: “آنها یک اردوگاه جهادی و امدادی برای تأمین سرپناه اضطراری ، غذا و بهداشت مجروحان ایجاد کردند.

شایان نادری افزود: امروز با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اولین محموله کمک شامل 5 هزار بسته مواد غذایی و بهداشتی به منطقه ارسال و توزیع آن آغاز شد.

وی در مورد جزئیات این اقلام گفت: 500 پتو ، 100 چادر ، 1000 بسته آجیل ، 3000 بسته آب معدنی ، 500 وعده غذایی کنسرو شده و آماده و همچنین 2000 بسته مواد بهداشتی و ضد تاج گذاری بخشی از این محموله است. که توسط نیروهای جهادی پراکنده می شود.

وی با اشاره به بارش برف ، باران و برودت هوا در منطقه گفت: از فردا با راه اندازی آشپزخانه اورژانس از ستاد جهادی ستاد در این منطقه ، روزانه بیش از 1000 وعده غذای گرم بین قربانیان زلزله “.

نادر تاکید کرد: ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) تا شرایط عادی زندگی مردم در سی سخت نزدیک آنها خواهد بود.

مدیر عامل بنیاد احسان به نمایندگی از رئیس ستاد فرماندهی امام ، صبح امروز عازم یاسوج و منطقه سی سخت شد تا از نزدیک نیازها و شرایط افراد آسیب دیده را بررسی کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا