بین الملل

ارتش یمن چهار کشتی را در دریای سرخ هدف قرار داد

ارتش یمن چهار کشتی را در دریای سرخ هدف قرار داد

نیروهای مسلح یمن در بیانیه‌ای از هدف قرار دادن چهار کشتی مرتبط با ائتلاف سه گانه متجاوز رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس در دریای سرخ و دریای مدیترانه خبر داد.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، نیروهای مسلح یمن شامگاه دوشنبه از هدف قرار دادن چهار کشتی متعلق به مثلث ائتلاف متجاوز دریایی ضد یمن خبر داد.

پایگاه خبری المسیره یمن در خبری فوری اعلام کرد که چهار کشتی متعلق به ائتلاف متجاوز آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی در دریای سرخ و دریای مدیترانه هدف قرار گرفت.

سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن در این‌باره اعلام کرد: نیروهای مسلح یمن در حمایت از مظلومیت ملت فلسطین در نوار غزه و مقاومت دلیرانه آنان و همچنین در پاسخ به حملات تجاوزکارانه به یمن، چهار عملیات ویژه را در دریاهای سرخ و مدیترانه انجام داد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن افزود: در عملیات موشکی نخست کشتی صهیونیستی ( MSC Unific ) را دریای عرب هدف قرار دادیم و موشک‌ها به طور دقیق به اهداف اصابت کرد.

یحیی سریع ادامه داد: نیروهای مسلح یمن در عملیات دوم، نفتکش آمریکایی ( Delonix ) را برای بار دوم طی حملات هفته جاری با موشک بالستیک و موشک هدایت شونده هدف قرار دادیم.

سریع اضافه کرد: در عملیات سوم ضد متجاوزان، با موشک هدایت شونده شناور تجاری ( Anvil Point ) متعلق به انگلیس را اقیانوس هند هدف قرار دادیم که موشک‌ها به طور دقیق و مستقیم به اهداف اصابت کرد.

سخنگوی انصارالله یمن گفت: در عملیات چهارم یگان دریایی ضد ائتلاف شر کشتی باری ( Lucky Sailor ) را در دریای مدیترانه به دلیل نقض ممنوعیت ورود به بنادر فلسطینی اشغالی مورد هدف قرار دادیم.

دکمه بازگشت به بالا